Otse põhisisu juurde

Arhiiv

Kuva rohkem

Mida varjavad Vatikani preestrid?





                          Mida varjavad Vatikani preestrid?





Vatikan - meie planeedil asuvate teadmiste varjamiseks mõeldud parasiitsüsteemide keskus

Halva haridusega inimeste kasutamine on palju lihtsam. Seepärast püüavad sotsiaalsed parasiidid alati teadmisi oma jaoks varjata ja orjadele anda ainult minimaalne teave, mis tagaks, et orjad teeniksid oma peremehi kvaliteetselt ...


Hans Nilseri päevikud ehk mida Vatikan varjab?


1899. aastal Hans Nilseri päevikutest valitud väljavõtted, mis kirjeldavad Vatikani saladusi - vanad käsikirjad, millega autor töötas. Evangeeliumi tundmatud käsikirjad ja Jeesus Kristuse elu jutlused. Veedad ja paljud muud asjad, mis on inimeste eest nii hoolikalt peidetud.

Hans Nilser sündis 1849. aastal suures bürgerite perekonnas ja oli innukas katoliiklane. Alates lapsepõlvest on vanemad teda ette valmistanud väärikuse saavutamiseks ning alates lapsepõlvest lootis poiss ise pühenduda Jumala teenimisele. Tal vedas kirjeldamatult: piiskop märkas tema võimeid ja saatis andeka noormehe paavsti õukonda. Kuna Hans huvitus peamiselt Kiriku ajaloost, saadeti ta tööle Vatikani arhiivi.

12. aprill 1899 a. Täna näitas vanemarhivaar mulle mitmeid fonde, millest mul polnud õrna aimugi. Loomulikult pean ka ise vaikima, mida ma nägin. Aupakliku hardumusega vaatasin neid riiuleid, kus hoitakse dokumente, mis on seotud meie Kiriku varaseimate perioodidega. Mõelda: kõik need dokumendid on tunnistajad pühade apostlite elule ja tegudele ja võib-olla ka Päästja oma! Järgmise paari kuu jooksul on minu ülesanne kontrollida, selgitada ja täiendada nende fondide katalooge. Kataloogid ise pannakse seinanišši, mis on nii osavalt varjatud, et ma ei oleks kunagi arvanud, et need on olemas.




28. aprill 1899 a. Töötan 16-17 tundi päevas. Vanemarhivaar kiidab mind ja hoiatab naerulsui, et sellise tempoga sorteerin ma aastaga kõik Vatikani fondid ära. Tegelikult annavad terviseprobleemid end juba tunda - siin, maa all, säilitatakse raamatute jaoks optimaalset temperatuuri ja niiskust, kuid see on inimestele hävitav. Kuid lõppude lõpuks teen ma midagi, mis meeldib Issandale! Sellegipoolest rääkis pihiisa mu pehmeks, et ma tõuseksin maapinnale iga kahe tunni tagant vähemalt kümneks minutiks.

18. mai 1899 a. Ma ei väsi neid rikkusi imetlemast, mida selles fondis hoitakse. Siin on nii palju materjale, isegi mulle tundmatuid, õppides hoolikalt seda ajastut! Miks me hoiame neid salajas, selle asemel, et need teoloogidele kättesaadavaks teha? Ilmselgelt võivad materialistid, sotsialistid ja laimajad neid tekste kuritarvitada, põhjustades meie pühale asjale korvamatut kahju. Loomulikult ei saa seda lubada. Ja ikkagi ...



2. juuni 1899 a. Süvenen üksikasjalikult tekstidesse. Toimub midagi arusaamatut - ilmsed ketserite teosed seisavad kataloogis kõrvuti kirikuisade tõelise loomingu kõrval! Täiesti võimatu segadus. Näiteks mingisugune Päästja elulugu on omistatud apostel Paulusele endale. See juba ei mahu kuskile raamidesse! Ma lähen vanemarhivaari juurde.

3. juuni 1899 a. Vanemarhivaar kuulas mind mõnevõrra mõtlikult, vaatas mu leitud teksti ja siis soovitas lihtsalt jätta kõik nii nagu oli. Ta ütles, et ma peaksin oma tööd jätkama, ta selgitab hiljem kõik.

9. juuni 1899 a. Pikk vestlus vanemarhivaariga. Tuleb välja, et suur osa sellest, mida ma pidasin apokrüüfideks, on puhas tõde! Muidugi, evangeeliumi - Jumala poolt antud teksti ja Issand (?) ise käskis mõningaid dokumente varjata, et need ei häiriks usklike meeli. Lihtinimesele on ju vaja võimalkult lihtsat õpetust ilma igasuguste liigsete üksikasjdeta aga lahknevused ainult soodustavad lõhe tekkimist. Apostlid olid ainult inimesed, olgu või pühad ja igaüks neist sai sinna omaltpoolt midagi lisada, välja mõelda või lihtsalt valesti tõlgendada. Sellepärast paljud tekstid ei saanudki kanoonilisteks ja ei läinud Uude Testamenti. Vanemarhivaar selgitas seda mulle. See on kõik mõistlik ja loogiline, kuid miski häirib mind.


11. juuni 1899 a. Mu pihiisa ütles, et ma ei peaks liiga palju selle üle mõtlema, mida ma teada sain. Ma olen oma usus ju tugev ja inimlikud eksitused ei tohiks mõjutada minu pilti Päästjast. Rahunenult jätkasin ma oma tööd.


12. august 1899 a. Igal tööpäeval kasvavad väga kummalised faktid. Evangeelne ajalugu ilmub täiesti uues valguses. Muide, ma ei usalda seda kellelegi, isegi oma päevikule mitte.

23. oktoober 1899 a. Parem oleksin täna hommikuks surnud. Sellepärast, et mulle usaldatud kollektsioonides leidsin ma palju dokumente, mis ütlevad, et Päästja ajalugu on algusest lõpuni välja mõeldud! Vanemarhivaar, kellele poole ma pöördusin, selgitas mulle, et siin on peidetud peamine saladus: inimesed ei näinud Päästja tulemist ega tuvastanud teda. Ja siis õpetas Issand Paulust, kuidas tuua inimestele usk, ja ta hakkas tööle. Loomulikult tuli tal selleks Jumala abiga luuletada mingisugume müüt, mis inimesi meelitaks. Kõik see on üsna loogiline, kuid mingil põhjusel tunnen ma ennast rahutuna: kas tõesti on meie õpetuse põhialused nii ebakindlad ja haprad, et vajame mingeid müüte?

15. jaanuar 1900 a. Ma otsustasin vaadata, milliseid saladusi raamatukogu veel peidab. Hoiustamiskohti, mis on sarnased sellega, kus ma praegu töötan, on sadu. Kuna ma töötan üksinda, suudan isegi kasvõi riskeerides tungida teistesse osadesse. See on patt, eriti kui ma ei ütle seda oma pihiisale. Kuid ma vannun Päästja nimel, et ma palun oma patud andeks!

22. märts 1900 a. Vanemarhivaar haigestus ja lõpuks suutsin tungida teistesse salajastesse tubadesse. Ma kardan, et ei tunne kaugeltki mitte neid kõiki. Need, mida ma nägin, on täidetud erinevate raamatutega, keeltes, mida ma ei tunne. Mõned neist on väga kummalised: kiviplaadid, savist tabelid, mitmevärvilised niidid, mis on sõlmitud kummaliste sõlmedega. Ma nägin Hiina hieroglüüfe ja Araabia põimkirja. Ma ei tunne kõiki neid keeli, arusaadavad on mulle vaid kreeka, heebrea, ladina ja aramea keeled.

26. juuni 1900 a. Aeg-ajalt teen ma oma uuringuid, kartes, et mind avastatakse. Täna leidsin paksu kataloogi Hernan Cortesi aruannetega paavstile. Kummaline, ma ei teadnud kunagi, et Cortes oli kirikuga tihedalt seotud. Selgus, et tema rühmast peaaegu pooled olid preestrid ja mungad. Sellest jäi mul mulje, et Cortes teadis algusest peale suurepäraselt, kuhu ja miks ta läheb, ja teadlikult jõudis ta asteekide pealinnani. Muuseas, Issandal on palju imesid! Aga miks me vaikime oma Kiriku sellest suurest rollist?

9. november 1900 a. Otsustasin jätta kõrvale keskajaga seotud dokumendid. Minu töö hoiukohas on peaaegu lõpule jõudnud, ja tundub, et mind ei taheta rohkem lubada kõrgsalastatud dokumentide juurde. Ilmselt oli mu ülemustel mõningane kahtlus tekkinud, kuigi ma püüan mitte millegagi nende tähelepanu köita.

28. detsember 1900 a. Leidsin oma perioodist väga huvitava fondi. Klassikalise kreeka keele dokumente ma loen ja naudin. Tundub, et see on tõlge Egiptuse keelest, selle täpsust garanteerida ei saa, kuid üks asi on selge: jutt on mingist salaorganisatsioonist, mis tugineb jumalate autoriteedile ja valitseb maad.

17. jaanuar 1901 a. See on uskumatu! Seda lihtsalt ei saa olla! Kreeka tekstis leidsin selgeid osundeid, et Egiptuse jumala Amoni preestrid ja meie Püha Kiriku esimesed hierarhiad kuuluvad samasse salajasse kogukonda! Kas Issand tõesti valis selliseid inimesi, et tuua inimestele Tema tõe valgust? Ei, ei, ma ei taha seda uskuda ...

22. veebruar 1901 a. Minu arvates kahtlustas vanemarhivaar midagi. Vähemalt tunnen oma seljataga varju, nii et ma lõpetasin salajaste fondidega töötamise. Muuseas ma nägin juba niigi palju rohkem, kui oleksin soovinud. Selgub, et Issanda saadetud häid uudiseid usurpeeris käputäis paganaid, kes kasutasid seda maailma valitsemiseks? Kuidas Issand oleks võinud seda kannatada? Või on see vale? Ma olen segaduses, ma ei tea, mida mõeldagi.

4. aprill 1901 a. Nüüd on mul juurdepääs salajastele dokumentidele lõplikult suletud. Ma küsisin vanemarhivaarilt otseselt põhjust. "Sa ei ole vaimust tugev, minu poeg," ütles ta, "tugevda oma usku ja meie raamatukogu aarded avanevad su ees uuesti. Pea meeles, et kõike, mida siin näed, tuleb ligi minna puhta, sügava ja lihtsa usuga." Jah, aga siis selgub, et hoiame hulga võltsitud dokumente, hunnikut valesid ja laimu!

11. juuni 1901 a. Ei, see pole siiski võlts ja vale. Mul on silmapaistev mälu, lisaks (Jumal andestagu mulle!) tegin palju väljavõtteid dokumentidest. Ma kontrollisin neid hoolikalt ja ei leidnud ühtki viga, ühtki ebatäpsust, mis juhiks mind võltsingule. Ja neid ei hoita, nagu odavaid ja pahatahtlikke laimuartikleid vaid hoole ja armastusega. Ma kardan, et ma ei saa enam kunagi puhta hingega endiseks inimeseks. Jumal andestagu mulle!

25. oktoobril 1901 a. Kirjutasin palvekirja võimaldada mulle pikk puhkus kodumaal. Mu tervis streikis, lisaks kirjutasin, et pean üksinduses oma hinge puhastama. Vastust pole veel tulnud.

17. november 1901 a. Palvekiri võeti vastu mitte ilma võngeteta, kuid, see tundus mulle ka mitte ilma kergendustundeta. Kolme kuu pärast saan ma kodumaale minna. Selle aja jooksul tuleb mul erinevaid teid kasutades Augsburgi saata koopiad minu poolt leitud dokumentidest. Loomulikult on see Issandale vastik ... aga kas ei ole see vastik neid inimeste eest varjata? Vanemarhivaar on mulle korduvalt öelnud, et ma ei peaks kellelegi raamatukogus nähtud saladustest rääkima. Ma vandusin pidulikult. Issand, ära luba mul ka vandemurdjaks saada!

12. jaanuar 1902 a. Röövlid külastasid mu korterit. Nad võtsid ära kõik raha ja paberid. Õnneks saatsin ma kõik rohkem või vähem väärtusliku juba salaja Saksamaale. Püha Tool aitas mulle heldelt hüvitada kadunud väärisesemete väärtuse. Väga kummaline vargus ...

18. veebruar 1902 a. Lõpuks ma lähen oma kodumaale! Minu ülemused saatsid mind ja ilma entusiasmita soovisid mu kiiret tagasitulekut. Vaevalt, et see kunagi teoks saab ...




Kommentaarid