Otse põhisisu juurde

Delta juhtumid

 

                  Briti matusekorraldaja: 'Kõik Delta juhtumid on peaaegu

                                               eranditult surmad'


"Eakate tahtlik massiline eutanaasia" - "Valitsus on loonud natsistliku ühiskonna" - "On üldteada, et Delta ei ole viirus, vaid vaktsiinikahjustus" - "Vaktsineerimata inimesi süüdistatakse, kui lapsed nende süstide tagajärjel surevad".

Allpool olev kurikuulus video, mis sisaldab intervjuud ühe Briti matusebüroo juhatajaga, läheb viiruseks. Direktor John O'Looney toob välja mitmeid šokeerivaid paljastusi selle kohta, kuidas haiglad ja hooldekodud tapavad valitsuse nimel "Covidi" patsiente ja et pidevalt on surnud inimesi, kuid mitte vaktsineerimata, vaid vaktsineerituid, kes on pärast süstimist surnud. Tema sõnul on valitsus ja meedia neid ohvreid valesti "Delta" ohvriteks liigitanud.

O'Looney on töötanud matusetööstuses 15 aastat ning viis aastat Milton Keynes'i Perekondliku Matuseteenistuse juhatajana. Juba 2019. aasta novembris näidati talle Northamptoni haiglas spetsiaalset mobiilset pandeemia surnukuuri, sest "midagi hirmsat on tulemas". (Seega oli see 2 kuud pärast "Event 201", kus praegust koroonapandeemiat üksikasjalikult kavandati, kuid enne ametlikku puhangut 2020. aasta jaanuaris).

"Kõik surnud pidid olema märgistatud kui Covid, kuid rohkem surmajuhtumeid ei olnud".

P(l)andeemia alguses palus kohalik BBC tal kohapeal aru anda. Ta tundis end ebamugavalt ebatavaliste nõuete, näiteks suumaskide kandmise tõttu. „Ma töötasin seitse aastat surnukirurgias ja ainus kord, kui ma kasutasin suumaski, oli siis, kui surnu oli juba mõnda aega surnud, et õhku peatada. See ei kaitse teid millegi eest ja kindlasti mitte viiruse eest.”

Tagantjärele kahetseb ta, et tegi koostööd, sest BBC kasutas intervjuud "hüsteeria levitamiseks". Nüüd suudan ma ennast võita, sest see pole lihtsalt tõsi. Varsti hakkasid matusetalituse juhid paanikasse sattuma, sest surmasid ei olnud. Ja need, mis olid, olid teadlikult märgistatud kui "Covid". Kuid suremus ei suurenenud üldse, mitte ühelgi meist.

"Tuhanded inimesed hooldekodudes eutaneeritud".

Ainuüksi 2020. aasta märtsis-aprillis oli lühiajaline tipp. "Kolme nädala jooksul helistati mulle hooldekodudest kõne kõne järel. Kõik need inimesed, kes surid, olid märgistatud kui Covid... Ma sain teada, et täpselt sel perioodil kasutati 1000% rohkem midalozami (tuntud ravim palliatiivses hoolduses). See on väga põhjalikult ja selgelt dokumenteeritud.”

"Ma ei näinud ka ühtki hingamisaparaati. Seega ei olnud vaja üleannustamist, tugevat rahustamist, et intubeerida. Nii et ma kahtlustan, et nendes hooldekodudes tapeti tuhandeid inimesi, eutaneeriti midalozamiga... See lõi minus häirekella.”

See, mis nende sõnul juhtus, on võimatu. Viirused ei ole suunatud ainult hooldekodudele. Need on täis inimesi, kes ei suuda öelda ei. Ta sai teise haigla hooldustöötajalt kinnituse, et kõikjal on kasutatud tohutuid koguseid midalozami.

"Covidi surmajuhtumeid lihtsalt ei olnud".

Seejärel saabus sündmuskohale valitsuse pandeemiavolinik, kes tagas, et kõik tavalised surmajuhtumid - vanadus, vähk jne. - registreeriti "Covid" ohvritena - sattusid statistikasse kui "Covidi" ohvrid. "Meile öeldi, et igaüks, isegi mees, kellest oldi üle sõidetud, KÕIK võimalikud surmad registreeriti Covidi surmadena. Aga neid lihtsalt ei olnud. Mul on olnud vihaseid peresid, kes teadsid, et nende lähedane on surnud terminaalsesse vähki, kuid nad pidid saama sildi "Covid".

"See pandeemik helistas mulle igal nädalal numbrite kohta. Ta tunnistas mulle isiklikult, et ta ei tea, miks ta seda tööd teeb, sest "Covidi surmajuhtumeid ei ole ja kõik kinnitavad seda". Varsti pärast seda, kui nad hakkasid vaktsineerima, lõpetas ta helistamise. Nii et ilmselt ei ole enam vaja Covidi surmajuhtumeid registreerida.

"Seega, kuigi nad püüdsid hooldekodusid kasutada (surmajuhtumite) arvu suurendamiseks, oli 2020. aasta surmajuhtumite poolest vaiksem kui 2019. aasta. Meil ei olnud tavapärasest rohkem tuhastamisi ega matmisi. Valitsuse statistika näitab, et tegelikku kasvu ei toimunud.

Tegelikud surmapõhjused: süstid, midalozam ja ravimata vähk".

Kuna meile ei räägitud tõtt, hakkasin ma midagi kahtlustama ja ütlesin inimestele, et jaanuaris, kui nad hakkavad vaktsineerima, suureneb suremus. Kõik naersid minu üle, kuid täpselt pärast seda, kui nad hakkasid 6. päeval vaktsineerima, muutus suremus äärmuslikuks. Ma ei ole oma 15 aasta jooksul kunagi midagi sellist kogenud, ja sama kehtib kõigi kohta, kellega ma rääkisin. See oli kohutav.

"Seekord oli tegemist igas vanuses ja kõikides kohtades, mitte ainult hooldekodudes. Enamik neist muide haiglates, kui ma aus olen. Need olid pandeemilised numbrid, kuid ainult pärast seda, kui nad olid alustanud vaktsineerimist, ja mitte kunagi enne seda. Need inimesed märgistati võimalikult palju Covidi surnuteks. Ma kahtlustan, et valdav enamus neist olid vaktsiinisurmad või ehk midalozami üledoosid või ehk hooletusest tingitud surmajuhtumid. Paljud pered on mulle rääkinud, et nende lähedased surid vähki, sest neid ei lubatud uurida. Nad ei saanud määrata aega skaneerimiseks ja nii edasi. Neid ei vaadatud.

Aprillis lõppes äkki vaktsiinide surmalaine ja "pärast seda oli meil sõna otseses mõttes kõige vaiksem periood, mida ma kunagi kogenud olen. Esimest korda viie aasta jooksul kaotasime raha, sest keegi ei surnud. Ja mitte ainult minuga, vaid ka teiste matusekodadega.

"Suremuse määr tõuseb taas, peaaegu ilma vaktsineerituteta".

Kolm nädalat tagasi hakkas surmajuhtumite arv taas tõusma. Ma näen nüüd igas vanuses inimesi ja nad kõik on peaaegu eranditult vaktsiini saajad. Põhjusteks on enamasti südameinfarkt, äkiline diagnoosimata südamehaigus, verehüübed, insult ja mitme elundi puudulikkus. Olin hiljuti juuksuris. Seal olid nad halvas meeleolus, sest üks 23-aastane juuksur oli tund pärast teist süsti surnud. Südameinfarkt. Ma tean veel üht, kelle isa jäi peaaegu kohe pärast vaktsineerimist halvatuks. Kolme nädala pärast anti talle ikkagi teine süsti ja järgmisel päeval oli ta surnud. Ühe teise härrasmehe ema, kes minu juurde tuli, jäi peaaegu kohe pimedaks.

"Kuna ma olen sellest avalikult rääkinud, ei taha keegi minuga rääkida. BBC vaikus on kurdistav. Ma võin edendada hüsteeriat, kuid nüüd, kui ma väljendan oma muret ja näen surmajuhtumite mustrit, mis on otseselt seotud vaktsiinidega, ei taha keegi sellest rääkida. Ja seda vaatamata sellele, et paljud väga silmapaistvad isikud, sealhulgas tuhanded arstid, professorid, viroloogid, konsultandid ja õed kogu maailmas ütlevad kõik sama.

"NHS-is on üldteada, et Delta-variant ei ole viirus, vaid vaktsiinikahjustus".

Valitsus näib seda kõike niikuinii läbi suruvat. Nad šantažeerivad, kohustavad ja sunnivad inimesi, luues jagatud natsistliku ühiskonna pandeemia jaoks, mida ei ole olemas. Ja Delta variant? Võin teile öelda, et see on NHS-is (National Health Services / Briti Riiklik Tervishoiu ja Keskkonnainstituut) laialt tuntud kui vaktsiinikahjustus. See ei ole viirus, vaid vaktsiinikahjustus.

"Matusekorraldajana võin teile öelda, et teile on räägitud väga keerulist valet, et veenda kõiki, et inimesed haigestuvad ja et on olemas ohtlik viirus ning et te vajaksite "elupäästvat" süsti. Kuid tegelikud surmajuhtumid hooldekodudes olid tingitud midalozamist ja lisaks iga normaalse surma tahtlikust ümbermärgistamisest Covid-surmaks. Siis saime äärmuslikke surmajuhtumeid pärast seda, kui nad hakkasid vaktsineerima. Ja see on absoluutselt 100% kindlasti sellepärast.

"Igalt perekonnalt, kes minu juurde tuleb, küsin, kas nende lähedast on süstitud. Selgub, et neid kõiki on kaks korda süstitud, kuid siis öeldakse, et seda ei saa olla, sest see tehti "juba" kaheksa nädalat tagasi. Nad lihtsalt ei näe seost, aga mina näen – järjepidevalt.

"Varsti haigestuvad ja surevad lapsed nende süstide tõttu".

Varsti juhtub kaks asja. Nad süstivad juba lapsi ja mõtlevad välja uusi "variante". Iga kuu uus "variant". Neid ei ole olemas, kuid mõte on selles, et harjute nende olemasoluga. Mis juhtub nende vaktsineeritud lastega? Nad haigestuvad, teised lapsed surevad nende süstide otsese tulemusena. Peagi nimetatakse neid uueks "variandiks". Televisioonis näete kriisinäitlejate ja kurvastavate vanemate paraadi, kes kutsuvad teid üles laskma end "laste kaitseks" süstida. See on kindel, et see juhtub, 100% kindel, ilma igasuguse kahtluseta.

Kuid vaadake enda ümber, peaaegu kõik inimesed, kes praegu teie ümber surevad, on vaktsiini saajad. Iga vähegi aus ja ausameelne matusekorraldaja ütleb teile seda. Juba 45 matusetööstuses töötavat direktorit ja töötajat on minuga ühendust võtnud ja teavad väga hästi, mis toimub. Nad on kõik hirmul. Kui nad (valitsus) on valmis selliselt inimesi tapma, siis ma kahtlustan, et nad ei kõhkle hetkekski, et minusuguseid inimesi vaigistada. Minu päevad on loetud, sest ma julgesin tõtt rääkida.

"Ei ole mingit Covidi pandeemiat, see on rahvaarvu vähendamise kava".

Reaalsus on see, et Covidi pandeemiat ei ole olemas. See kõik on lihtsalt loodud selleks, et te usuksite sellesse ja võtaksite vaktsiini. Kas te teate, kui palju lapsi on surnud siit 50-60 miili kaugusel Covidisse? Mitte ükski. Minu teada ei ole ükski laps Covidi tõttu surnud. Ja ma võin seda teada, sest see oleks suur uudis (minu tööstusharus).

"Seega ei ole mingit põhjust seda geeniteraapiat lastele süstida. Absoluutselt mitte. See on täiesti õigustamatu. Asjaolu, et nad survestavad 12-aastaseid lapsi nõusolekut andma - kui selles vanuses ei saa nad seksiga nõustuda, ei saa õlut osta, ei saa abielluda ega hääletada - võtab üsna hästi kokku, mis toimub, eks ole? See on rahvaarvu vähendamise tegevuskava. Nad ründavad kahel rindel: 1) inimeste tapmine ja 2) laste steriliseerimine või invaliidistamine, et nad ei saaks hiljem ise lapsi.

"Kui 12-aastasele lapsele antakse süsti, siis millal see viljatus ilmneb? Kui nad ei sure või ei haigestu, läheb 10 aastat, enne kui inimesed hakkavad seda mõistma. Ma ütlen teile, et olen täiesti veendunud, et seda tehakse praegu. Samuti räägin ma üha suurema hulga (vaktsiini)ohvrite, õdede, arstide ja matusekorraldajatega, kes pöörduvad minu poole, sest neil ei ole enam kuhugi mujale pöörduda. Keegi ei kuula neid. Neid rõhutakse ja šantažeeritakse. Nad on surmava torke eest sunnitud järjekorras seisma."

"NHS spetsialist: Ärge kunagi võtke sellist äärmiselt ohtlikku süsti"

Paljud NHSi meditsiinispetsialistid on mulle kinnitanud, et surmajuhtumite põhjuseks ei ole Delta, vaid vaktsiinid. Üks neist ütles mulle”: "Palun, John, ära puutu neid (vaktsiine). Ärge kunagi võtke ühtegi, sest need on äärmiselt ohtlikud. Ta ütles mulle, et testimise ajal vajasid nad nädalas 200 reesusahvi, sest nad kõik surid. Nii et nad lõpetasid loomkatsed. Aga nad süstivad seda sama kraami süstekeskustes SINU õlga. Vastutasuks saate kebabi või tasuta taksosõidu või vanglakaristuse vähendamise."

"Inimesed on 18 kuud olnud ajupestud ja hirmul".

See ei ole õige! See ei ole normaalne! Miks inimesed seda ei näe? Praegu kõnnivad igal pool inimesed, kes on pärast 18 kuud kestnud ajupesu nii veendunud, et nad usuvad seda ja on hirmul, ja et lapsed käiksid koolis vabas õhus suumaskides või et inimesed kannaksid neid autos. Nad on kõik hirmul. Kuid neile ei räägita tõtt, ja tõde on see, et just need süstid kahjustavad ja tapavad inimesi. Matusekorraldajana näen seda omast käest. Ma pean seda rääkima, sest kui mina ei topi oma pead kõrgemale ja ei ohverda ennast, siis kes seda teeb?

"Vaktsineerimata pannakse laagritesse ja kõrvaldatakse".

Vahepeal on üle kogu maailma loodud tohutuid kinnipidamiskeskusi. Me oleme nüüd jõudnud punkti, kus maailmamajandus on seisma jäänud, kuid nad on leidnud raha nende supervanglate ehitamiseks... Mis te arvate, milleks need laagrid on mõeldud? Need on mõeldud inimestele, kes ei taha vaktsiini võtta. Nad panevad nad nendesse karantiinilaagritesse / FEMA-laagritesse, ja ma ütlen teile, et teid hävitatakse seejärel kiiresti ja nimetatakse "Covidi surnuteks".

Oma piirkonna näitena toob O'Looney Wellingborough'i vangla, kuhu võidakse sulgeda 30 000 inimest. Leicesteris on väidetavalt veel üks suur uus rajatis koos surnuaia ja krematooriumiga. "Milleks on kõik need laagrid? Ütle sa mulle. Milleks meil on vaja neid rajatisi ja hooneid... Ma arvan, et see on nende inimeste jaoks, kes keelduvad neid surmavaid süste tegemast.

"Vaktsineerijad surevad 5 aasta jooksul, teie jääte süüdi"

"Järgmise umbes 5 aasta jooksul näete peaaegu kõiki teie tuttavaid ja lähedasi, kes on vaktsiini saanud, suremas. Seda olen kuulnud väljapaistvatelt spetsialistidelt, kes on minust palju pädevamad, väga lugupeetud ja üldtuntud inimesed. Matusekorraldajana näen praegu selle algust, inimesi, kes on 40-, 50- ja isegi 30-aastased, inimesi, kes ei peaks surema. Neil ei tohiks olla südamehaigusi ja insulte, kuid see juhtub."

"Ja nüüd keskenduvad nad lastele. Millal inimesed ärkavad? Niipea kui lapsed surevad? Või usuvad nad, et see on uue variandi tõttu? Sest seda nad ütlevad. Nad ütlevad, et "see uus variant mõjutab peamiselt lapsi ja me peame neid kaitsma". Siis võib tekkida (vaktsiini) kohustus ja algab inimeste jaht, et täita need tohutud karantiinikeskused."

"Ainult meie saame end veel päästa"

"Oleme ainsad, kes meid veel päästa saavad? Me saame end päästa," ütleb O'Clooney. Kuid me peame ütlema massiliselt EI ja tõusma rahumeelselt üles. Toimunud meeleavaldused ja streigid ei ole piisavad. Võim on arvudes. "Üheskoos on meil võim. Varsti tiritakse inimesed oma majadest välja ja viiakse nendesse laagritesse. Kui palju inimesi teie tänavalt välja tuleb, et seda peatada? Kui te iseennast ei aita, ei aita keegi teine. Siis kogutakse teid nendesse laagritesse, siis tuleb "Covidi puhang" ja inimesed viiakse ära (surnud).

"Praegu on aeg midagi ette võtta. 12 kuu pärast ei ole mõtet vangikongist tagasi vaadata ja soovida, et oleksite midagi teinud, et oleksite teinud midagi laste päästmiseks. Tõuske püsti, avage suu, kus iganes te töötate. Sa oled selle oma kaasinimestele võlgu.

"Ja kas te olete teadlik, et Hippokratese vannet muudeti 2001. aastal? Välja võeti lause "Ma ei tee kahju". See annab neile nüüd loa inimestele kahju teha. Olen rääkinud õdedega, kellel nende ülemused käskisid manustada surmavaid annuseid 60 mg midazolaami patsientidele, kes ei olnud isegi suremas, vaid kellele oli PCR-testiga täiesti ekslikult ja ebateaduslikult pandud "Covid".

"Ka teie lapsed on nüüd sihtmärgiks - kas te lubate seda?

Inimesed, kui palju on teil vaja kuulda? Nüüd on nad isegi teie lapsed sihikule võtnud. Kas te lubate seda? Kas te lihtsalt põlvitate ja lasete end laagrisse viia? Ainult siis, kui te üheskoos töötate, saate midagi muuta... Nad šantažeerivad, sunnivad, kohustavad, teil ei lubata töötada, te ei tohi oma ema külastada, te ei tohi reisida, te ei tohi välja minna, te ei tohi minna mänguväljakule - need on põhilised inimõigused, mille te olete kaotanud. Ja see lõpeb ainult ühel viisil: teid tiritakse kodust välja ja pannakse internatsioonilaagrisse.

"Seega tegutsege. Ma ei õhuta kuritegude toimepanemisele, kuid teie (Austraalias, kust intervjueerija pärit on) olete kuritegude ohvrid. Mida peaksite tegema? Teile valetatakse Covidi kohta... Ja teie pered on sama olulised kui minu oma. Kui see on minu kingitus maailmale ja ma saan puhtaks, siis olgu nii."

Video intervjuuga (39min.) on siin: https://www.brighteon.com/embed/ff7c79ce-367e-478d-aa74-76868f454e4b

Allikas: https://www.xandernieuws.net/algemeen/directeur-brits-uitvaartbedrijf-alle-delta-doden-zijn-bijna-exclusief-vaxdoden/


Kommentaarid