Otse põhisisu juurde

Intervjuu Andrey Derkatšiga 1. osa

 

Intervjuu Andrey Derkatšiga. Uued üksikasjad USA ja

          Ukraina vahelistest korruptsioonisidemetest.

                                          1. osa


UKR LEAKS 14.jaanuar 2024


Allpool saate lugeda intervjuu tekstiversiooni. Intervjueerija - Ameerika ajakirjanik ja saatejuht Simona Mangiante:

Mul on hea meel teid täna näha, eriti pärast kurba uudist teie vastu suunatud mõrvakatse kohta Ukrainas, aga ka pärast uudiseid teie tagakiusamise kohta Ameerika Ühendriikides ja Ukrainas. Jumal tänatud, ma näen teid heas tujus ja heas vormis. Viimati kohtusime 2021. aastal Kiievis. Kuid täna tahaksin enne Ukrainast rääkimist alustada juttu sinust. Miks me ei kohtu Kiievis? Miks me siin oleme?

Kõigepealt tänan teid tähelepanu eest Ukrainaga seotud teemadele ja lugudele, mis tänapäeval Ameerika Ühendriikide avalikus elus palju tähelepanu pälvivad. Nagu te olete märganud, on alates 2021. aastast meie sõnu kinnitanud kongressi uurimised Bideni perekonna korruptsiooni kohta Ukrainas. Loomulikult, kui me seda tegema hakkasime, saime aru, et meid tabavad mitmesugused rünnakud, sealhulgas füüsilise julgeolekuga seotud ohud. Viimasest saime 2021. aastal teada siseministeeriumi ametnike abiga. Me tuvastasime isikud, kes pidid toime panema katse minu ja Burisma juhtumi prokuröride rühma juhi Konstantin Kuliku vastu.

Luureametnikud tuvastati ja politsei algatatud juhtumis tunnistati mind koos Kulikuga ohvriks. Leiti need, kes pidid mõrvakatse läbi viima, samuti leiti baas Transkarpaatias, kus tapjad asusid - nad olid Ida-Euroopast pärit immigrandid. Ja otsene täitja pidi olema albaanlane. Kahjuks lekkis teave ja need inimesed said karistamatult Ukraina territooriumilt lahkuda. Kõik dokumendid ja fotod on kriminaalasja materjalides, mida loodetavasti ei hävitatud.

https://drive.google.com/file/d/1RNLLU16BHJeJq39OMfX1h9YvnMoEa5Wx/view

Nüüd on teie küsimus, miks me ei kohtu Kiievis. 19. jaanuaril 2022 saabus USA riigisekretär Blinken Ukrainasse, et kohtuda Zelenskiga. Sellel kohtumisel osales üsna palju inimesi - vähemalt 14 osalejat. Sellel kohtumisel ütles hr Blinken Zelenskile järgmist: "Te peate kiiresti lahendama Derkatši küsimuse." Zelenski hakkas rääkima mõnest opositsioonitegelasest. Blinken vastas sellele: "Kui te ei lahenda Derkatši küsimust, siis lahendame selle ise oma partneritega." Kohtumisel viibijad olid vaimustuses, sest see oli USA välisministri üsna karm seisukoht, kujutage ette - Ukraina presidendi ülesanne on Derkatši küsimuse lahendamine.

Loomulikult oli inimesi, kes tulid minu juurde ja rääkisid mulle sellest. Nad ütlesid: "Teid ei kohelda vastavalt seadusele, lahendage kiiresti oma turvalisuse küsimus." Kui USA riigisekretär ise ähvardab teie küsimuse lahendada ebaseaduslikul teel, siis loomulikult võtate te meetmeid. Selle Blinkeni avalduse kohta on tunnistajad - päris mitu. Paneks Blinken käe Toorale või Piiblile ja ütleks, et ta seda ei öelnud.

Kas vastab tõele, et tegelikult kujutatakse teid enamiku Lääne publiku jaoks Kremli agendina, peamiselt tänu teie õpingutele FSB-s? Kas vastab tõele ka see, et kõik, kes paljastavad Bideni perekonna korruptsiooni Ukrainas, on Venemaa agendid ja iga Bideni perekonna vastu suunatud konfidentsiaalset teavet nimetatakse Venemaa propagandaks? Niisiis, meie peamine eesmärk on anda teile hääl, et selgitada, kes te olete ja milline on teie roll korruptsiooni paljastamisel ning kuidas te muutsite end sihtmärgiks mitte ainult Ameerika Ühendriikides, vaid ka oma kodumaal. Tegelikult reetis teid Ukraina. Ma arvan, et on väga huvitav kuulda seda lugu teie poolt.

Teie küsimuses on nii palju alamküsimusi, et ma ei tea, millest alustada. Lugu, mis sisaldab humoorikat vastust küsimusele, tõsist vastust, analüütilist vastust? Millega peaks alustama?

Ma tahaksin, et te oleksite tõsisem ja annaksite rohkem analüüsi.

Tegelikult on kõik, mida me oleme öelnud Bideni perekonna korruptsiooni kohta Ukrainas, leidnud kinnitust kongressi uurimistest ja muudest allikatest. Me näitasime dokumente, finantsdokumente, kus Bideni poolt oli korruptsioon, kus Bideni poolt oli rahapesu. Esitasime Morgan Stanley pangakonto väljavõtteid, näitasime seost Burisma ja rahapesuettevõtete Wirelogic Technologies ja Digitex vahel.

    

                Saatja (esimene veerg), summa (teine veerg) ja saaja (kolmas veerg).

                Morgan Stanley kontod ja tabel Wirelogic'i ja Digitexi ülekannetega

Lisaks esitasime Kulik ja mina kaks tunnistajat, kaks Euroopa kodanikku, kes olid Zlotševski juhtimisel otseselt seotud rahapesuga ja olid nende kahe äriühingu direktorite kandidaadid.

Prokurör Konstantin Kulik küsitleb tunnistajaid, kes osalesid Zlotševski juhiste kohaselt rahapesuga ja olid kahe selleks kasutatud ettevõtte nominaalsed juhid.

See on väga huvitav ja ma tahaksin sellesse veidi hiljem süveneda, kuid lähme korraks tagasi selle juurde, miks me Minskis kohtume. Kas te lahkusite Ukrainast kohe pärast seda Zelenski ja Blinkeni vahelist vestlust, isegi enne 24. veebruari 2022? Kuidas teil üldse õnnestus Ukrainast lahkuda?

Esiteks olin ma Ukrainas väga pikka aega. Te olete minu elulugu uurinud. Kui tekib kriitiline olukord, tegutsen nii, nagu mind õpetati, nagu kogemus õpetas, mitte ainult FSB Akadeemia. Ma lõin Ukraina kontrollteenistuse, tulin poliitikasse 1994. aastal, olin presidendi nõunik välismajandussuhete alal, 1997. aastal olin peaministri esimene assistent ja juhtisin peaministri kabinetti. Pärast seda valiti mind seitse korda Ukraina rahvaesindajaks. Kedagi Ukrainas ei ole valitud parlamenti rohkem kordi kui mind. Ma juhtisin suurimat energiaettevõtet Energoatom. Olin peaminister Nikolai Azarovi nõunike rühma juht. Olles üle 30 aasta poliitikas oli mul piisavalt palju sidemeid ja inimesi, kes aitasid mind.

Ma räägin teile rohkem - ma liikusin Ukrainas vähemalt kuus kuud ringi. Nad otsisid mind lihtsalt vales kohas. Ma kuulsin, et nad jooksid minu valimisringkonnas ringi, murdsid automaatrelvadega sigalatesse ja kanalatesse sisse - ma võin teile neid videosid näidata. Loomulikult ei saa ma teile nende inimeste ohutuse seisukohalt, kes mind aitasid ja aitavad, rääkida, kuidas see kõik juhtus. Aga ma teadsin täpselt, mida ma tegin ja miks ma seda tegin. Mis puudutab minu sõnade kinnitust, siis see on asjaolu, et kriminaalasi registreeriti Ukrainas alles 4. juunil ja teave jõudis ajakirjandusse 26. juunil - peaaegu kuus kuud pärast otsingute algust. Kui nad oleksid tahtnud sellega tegeleda vastavalt seadusele, oleksid nad avanud juhtumi veebruaris-märtsis ja alustanud siis läbiotsimist.

4. juuni 2022. aasta dokument kriminaalmenetluse algatamise kohta Andriy Derkatši                                                                         vastu.

Nii et te olite veel Ukrainas, kui teie vastu algatati kohtuasi? Kas nad algatasid selle, sest nad ei suutnud teid leida?

Jah.

Mida see juhtum teie jaoks üldiselt tähendab? Kas see oli lihtsalt sellepärast, et nad ei suutnud teid leida või...?

See oli [vastus] Blinkenile, et lahendada minu küsimus mittejuriidilisel viisil. Jermak ja Zelenski pidid lihtsalt midagi teatama. Kuna nad ei leidnud mind, teatasid nad kriminaalasjast.

Ja meedia sõnul mitte ainult teie vastu, vaid ka kõigi inimeste vastu, kes rääkisid koos teiega pressikonverentsil või teiste korruptsiooni paljastanud inimeste vastu. Ma räägin eelkõige Dubinskist ja Kulikust. Kas te oskate seda sõnastada? Mis on teie arvamus sellest suurest uurimisest kõigi korruptsiooni paljastamisega seotud inimeste suhtes?

Aleksander Dubinski on Ukraina ajakirjanik ja parlamendiliige, kes kuulub presidendimeelsesse erakonda "Rahva teenija" ja on aastaid olnud lähedane Vladimir Zelenski ja Zelenski büroo juhi Andrei Jermakiga. Tänu sellele on tal unikaalne teave Ukraina tippametnike kohta. Ta viis läbi rea korruptsioonivastaseid uurimisi ning avaldas ka kaks otsustavat ja sensatsioonilist fakti Bideni vastaste uurimiste jaoks: helisalvestised telefonivestlustest aastatel 2015-2016 Joe Bideni ja Ukraina presidendi Petro Porošenko vahel (tuntud kui "Derkatši lindistused") on ehtsad ning nende lekkimise ja levitamise taga on president Zelenski büroo. Alates 13. novembrist on ta kiiruga korraldatud süüdistuste alusel vahi all.

Konstantin Kulik on sõjaväeprokurör, kes on tuntud endise presidendi Janukovitši poolt varastatud 1,5 miljardi dollari tagastamise eest Ukraina riigieelarvesse. Ta uuris korruptsiooni Burismas ja koostas kuulsa 7-leheküljelise toimiku süüdistustega Hunter Bideni vastu. Dokumendis väideti, et Ukraina prokuratuuril on piisavalt tõendeid Joe Bideni isiklikule rikastumisele suunatud korruptsiooni kohta. Kulik oli see, kes näitas skeemi, mille abil Burisma raha pesi. Ja Kulik oli see, kes tõestas, et kuulus 6 miljoni dollari suurune altkäemaks oli osa veelgi suuremast 50 miljoni dollari suurusest altkäemaksust, et lõpetada kõik kohtuasjad Burisma ja selle omaniku vastu.

Surve korruptsiooni uurijatele ei piirdu ainult Ukrainaga. Mis puudutab lugu Dubinski ja Kulikiga, siis see on selge kinnitus kõigele sellele. Kuliku juhtumi intensiivistamiseks oli kaks põhjust. Esimene põhjus - ja see on väga oluline vestlus, tahaksin, et pööraksite sellele erilist tähelepanu - 10.-11. oktoobril intervjueeris üks Ameerika Ühendriikide Kongressiga koostööd tegevatest juristidest Ukraina endist peaprokuröri Šokinit. Need olid Jake Greenberg ja Clark Abourisk.

                                                   Advokaat Clark Abourisk

Endine peaprokurör Šokin on võtmetunnistaja ja võtmetegelane nii esimeses USAs toimunud süüdimõistmises kui ka järgmises, praegu algavas süüdimõistmises. Ma arvan, et ühtegi nime ukrainlaste seas ei mainitud Ukraina uurimise küsimustes rohkem kui Šokini nime.

Viktor Šokin - Ukraina peaprokurör aastatel 2015-2016. Ta sai laialdast kuulsust 2016. aasta märtsis, kui USA tollane asepresident Joe Biden otse Ukraina presidenti Petro Porošenkot 1 miljardi dollariga šantažeeris, nõudes tema tagasiastumist. Selle tulemusel võeti ta ametist maha ilma igasuguste tegelike põhjuste või süüdistuste täieliku puudumise tõttu. Hiljem tunnistasid Rudy Giuliani ja Andrei Derkatš, et Šokin vallandati, kuna ta takistas korruptsioonijuhtumite lõpetamist, mis puudutasid Burismat, mille juhatusse kuulus ka Bideni poeg Hunter.

Kas te arvate, et Šokin võetakse vastutusele?

Šokin on nüüd Ukraina territooriumil pantvangis. Minu teada ei vabastata teda Ukrainast. Ta on Ukraina julgeolekuteenistuse täieliku kontrolli all ja on ühelt poolt Bideni ja Blinkeni ning teiselt poolt Zelenski ja Jermaki vaheliste läbirääkimiste objektiks. SBU salvestas need vestlused, milles Šokin rääkis kongressile Blinkeni ja Bideni tegelikust kuritegelikust tegevusest ja Bideni perekonna korruptsioonist.

                                                    https://youtu.be/GH20XhjnmKU

SBU teavitas Zelenskit ja Jermakki, et Šokin hakkab kontrolli alt väljuma ja nagu mulle SBU ametnikud (need ausad inimesed, kes ei taha osaleda kuritegelikus tegevuses) ütlesid, kaaluvad nad nüüd võimalust kõrvaldada Šokin Ukrainas. See on väga oluline avaldus - millest ma nüüd räägin. Sest me peame päästma endise peaprokuröri elu. Minu arvates on kongressi ülesanne täna tagada tema turvalisus ja kõrvaldada ta Ukraina territooriumilt. Mis puudutab Dubinski-Kuliki juhtumit, siis see süvenes pärast seda, kui kongress hakkas Ukrainast tunnistajaid meelitama.

                             Alexander Dubinski rääkis oma ütlustest NABU ees

Nagu Dubinskile ja Kulikile. Teine aspekt, miks uurimine nende vastu on järsult intensiivistunud, on see, et augustis andis Dubinski ühes kriminaalasjas tunnistusi, kus ta ütles, et Bideni ja Porošenko lindistuste ja nende levitamise taga oli president Zelenski büroo. Ja ta andis selle tunnistuse riiklikule korruptsioonivastasele büroole (NABU), mis on täielikult Ameerika saatkonna kontrolli all.

Loomulikult on olukorras, kus Zelenski ja Jermak kerjavad Bidenilt ja Blinkenilt raha, nende jaoks kriitilise tähtsusega lugu, et nad teatud ajal tekitasid Bideni valimiskampaaniale probleeme, nagu nad usuvad. Lisaks võin kinnitada, et president Zelenski büroo osales Porošenko-Bideni lindistuste levitamises ja aitas korraldada nende kajastamist. Siiski taotlesid nad oma eesmärke.

Mul on tegelikult selle kohta küsimus. Miks sa nõustusid neid salvestusi kasutama? Milline oli teie huvi, teie motivatsioon ja mida soovis president Zelenski büroo saavutada?

Vaadake, meil kõigil olid oma eesmärgid. Härra Smirnov, Zelenski büroo asejuhataja, kutsus mind teed jooma ja rääkis, kuidas oleks hea tuua endine president Porošenko korruptsiooni eest kohtu ette. Ma olin nõus ja ütlesin: muidugi, aga te peaksite ka ise osalema. Nad hakkasid rääkima mingitest lindistustest. Soovitasin neile: kui ma saan mõnelt ajakirjanikult või õiguskaitseametnikult toetavaid tõendeid, avaldan need kindlasti. Selgitasin neile, et ma ei ole huvitatud nende poliitilistest mängudest. Mind huvitab ainult korruptsioonivastane võitlus, see on esimene küsimus, ja teine küsimus on minu riigi suveräänsus ja võitlus väliskontrolli vastu.

Büroo ei aidanud muidugi mitte ainult salvestuste levitamisel - võite mäletada, et salvestustele järgnes järgmisel päeval Zelenski pressikonverents. Ja ta lihtsalt "kõlas" nagu tõeline "ilus ja tark näitleja" filmide teemal.

                                             https://youtu.be/nW0yXecREkU

Mis puutub Smirnovi, siis ta meelitas meie tegevusse peaprokurör Venediktova (andes talle ülesande), kes töötas koos minuga Porošenko ja Naftogazi korruptsiooni teemal. Lisaks sellele oli operatiivse toetusega seotud Ukraina julgeolekuteenistuse juht Ivan Bakanov. Lisaks tekkisid probleemid operatiiv-otsingutegevusega.

Andrei Smirnov on Ukraina jurist, Ukraina presidendi kantselei asejuhataja. Enne seda esindas ta mitmeid Ukraina vastikuid poliitikuid, näiteks oli ta Vladislav Kaskivi nõunik, keda kahtlustatakse riigieelarvest 2 miljardi grivna omastamises. Alates 2023. aasta maist on ta süüdistatav kriminaalasjas artikli "ebaseaduslik rikastumine" alusel pärast seda, kui Ukraina ajakirjanikud paljastasid tema venna nimel sõidukite ja kinnisvara soodushinnaga ostmise skeemi.

Ivan Bakanov on Vladimir Zelenski lapsepõlvesõber ja tema peamise äriprojekti Studio Kvartal-95 pikaajaline juht. 2019. aastal muutis ta täielikult oma elukutset ja määrati Ukraina julgeolekuteenistuse juhiks, mida Ukrainas tajuti presidendi kõige vastuolulisemaks personaliotsuseks. Juulis 2022 peatati ta ametist "ametikohustuste mittenõuetekohase täitmise" tõttu. Ukraina meedia süüdistas Bakanovit ebaprofessionaalsuses, personalipoliitika ebaõnnestumises ja riigi kaitseks tehtavate ettevalmistuste häirimises.

Lisaks sellele olid uurimisse kaasatud SBU uurimisosakonna asetäitja ja juht Švets ja Gorbenko. Veel kord, et olla selge: Bakanov, Maljuk, Švets, Gorbenko, Naumov - kõik nad osalesid koos minuga presidendi kantselei juhtimisel president Porošenko korruptsiooni, rahvusvahelise korruptsiooni uurimises ja nad osalesid selles protsessis aktiivselt kuni Bideni valimiseni Ameerika Ühendriikide presidendiks.

Vasakult paremale: Vassili Maljuk, Andrei Švets, Andrei Naumov - SBU asejuhid ja teised SBU kõrgemad ametnikud, kes osalesid salvestiste levitamise protsessis. Vassili Maljuk on karjäärisõjaväelane, Ukraina julgeolekuteenistuse praegune juht, Andrei Švets ja Vladimir Gorbenko on kõrgetasemelised SBU ohvitserid, keda ajakirjanikud süüdistavad valeütluste tegemises. Andrei Naumov on endine kõrge SBU ametnik. Oma tegevuse eest aastatel 2019-2021 süüdistati teda rahaliste vahendite omastamises ja 2022. aastal sai ta kahtlustatavaks riigireetmises. 2022. aasta suvel peeti ta Serbia piiril kinni üle 600 tuhande euro ja 120 tuhande dollari sularahaga. Serbias mõisteti ta rahapesu eest 1 aastaks vangi.

Ja see oli tegelikult minu järgmine küsimus, sest ma tahtsin küsida, kuidas on Bideni võit muutnud teie situatsioonilist suhet Zelenski administratsiooniga?

Tegelikult nad olid väga hirmul Bideni valimisvõidu pärast. Nad tulid minu kabinetti konsultatsioonidele, sealhulgas julgeolekuteenistuse liikmed ja prokurörid, samuti julgeolekuteenistuse aseesimehed. Ja siis ühel hetkel nad kõik kadusid. See ei olnud mulle üllatus. Tulin nende juurde mitu korda ja selgitasin: lõpetage kriminaalasjade müük. Ma ei luba neid juhtumeid ikka veel sulgeda. Tol ajal oli meil võimalus kohtute kaudu teatud aja jooksul uurimisi uuesti avada. Ja me jätkasime ikkagi tööd, et koguda ja akumuleerida toetavaid fakte ja teavet ning kuidagi neid uurimisi edasi viia. Sel ajal olid prokuratuur, julgeolekuteenistus ja riiklik uurimisbüroo väga abivalmis. Nad teadsid kindlalt, et meil on õigus.

Aga see ongi kogu asi, ma mõtlen, et Zelenski tuli võimule oma lubadusega võidelda korruptsiooniga, nii et teie korruptsioonivastane töö peaks väga hästi sobima tema tegevuskavasse, kuid lõpuks reetis teid oma kodumaa Ukraina ja te olete minu arvates muutunud omamoodi kauplemisvahendiks suhete normaliseerimiseks uue Bideni administratsiooniga. Milline on teie positsioon praegu? Ma mõtlen, kui te teaksite, et see on tulemus, kas te ikkagi avaldaksite neid märkmeid?

Ma avaldaksin neid märkmeid ikka veel, ma võitleksin ikka veel korruptsiooni vastu - tegelikult ma teen seda praegu. Mida te mõtlete "riigi" all - kas organiseeritud kuritegelikku rühmitust, mis on riigis võimu haaranud, või inimesi, kes on minu kaasmaalased? Viimati rääkisime Biden-Porošenko organiseeritud kuritegelikust rühmitusest.

Ma mäletan.

Zelenski tuli ja nad lihtsalt "ründasid" organiseeritud kuritegelikku rühmitust ja võtsid nende koha sisse. Nad tõid sellesse tegevusse oma spetsiifilised uuendused ja elemendid. Nad muutusid veelgi küünilisemaks ja julmaks. Nad hävitasid ja hävitavad füüsiliselt oma vastaseid. Nad löövad kanoonilise Ukraina Õigeusu Kiriku risti. Tuhandeid inimesi kiusatakse taga nende usu pärast.

     Võšgorodi ja Tšernobõli metropoliit, Uinumise Kiievi-Pecherski Lavra vikaar                                                                           Pavel kohtus

Isegi USA välisministeeriumi komisjon pööras sellele tähelepanu. Kas te olete kunagi kuulnud Ameerika Ühendriikide suursaadiku avaldust Ukrainas olukorra kohta õigeusu kirikuga? Preestrite ja piiskoppide kohta, kes on valesüüdistusega vangi pandud? Konfiskeeritud varadest, kriminaalasjadest? Isegi selle näite puhul tahaksin öelda, et minu jaoks on olemas üksainus organiseeritud kuritegelik rühmitus: Biden, Blinken, Nuland, "süvariik", mida esindab välisministeerium. Ja siis on nende jätk - kas Porošenko või Zelenski ja Jermaki näol. Mis puutub minu kaaskodanikesse, siis nad on tänase olukorra pantvangid.

Jah.

Kõigile meeldib, et me pidevalt FSB Akadeemiast räägime, eks ole? Räägime seda veel kord heas mõttes.

Vene KGB spioonidest on väga filmilik mõelda. Enamasti nad nii seda väljendavad. Aga need on pigem võltslood.

Jätkuks tahaksin öelda järgmist. FSB Akadeemias õppides oli üks minu töödest "Terroristide grupi psühholoogiline hindamine pantvangidega lennukite kaaperdamise ajal". Niisiis, täna on Ukraina elanikkond, minu kaaskodanikud, pantvangis. Olete ilmselt kuulnud, mis on "Stockholmi sündroom"?

Jah.

See on selline emotsionaalne šokk, et tunni aja pärast langevad terroristide ja pantvangide motiivid kokku ja nad teevad kõik, et ellu jääda. Sellepärast nägite, kuidas Zelenski, Zalužnõi ja teiste Ukraina valitsuse esindajate reitingud läksid vaenuliku tegevuse alguses läbi katuse. Aga pantvangide seas on võimatu sotsioloogiat teha. Ja isegi praegu, kui elanikkond on pantvangis, langeb võimude reiting ikka veel.


Mis on väljapääs, küsivad kõik, mis saab Ukrainast? Ma ei saa muud, kui nõustuda Elon Muski ja teiste tuntud Ameerika poliitikute hinnangutega, et Ukraina on täiesti ummikus. Väljapääs sellest ummikseisust on igal juhul valus. Siin on oluline, et kõigepealt vabastatakse pantvangid, terroristidega tegeletakse, eelistatavalt juriidiliselt, pantvangid rehabiliteeritakse ja siis saame otsustada, kuidas sündmused edasi arenevad.

Me arutasime seda 2021. aastal ja sellest ajast alates on olukord kokku varisenud. Kuidas näete olukorra arengut Ukrainas täna? Mäletan, et me lõpetasime meie intervjuu teie avaldusega Ukraina iseseisvuse kohta. Millisena näete Ukrainat täna? Mis on sellest riigist jäänud rahvaarvu, kultuuri, territooriumi poolest?

Me juba arutasime, et minu jaoks ei ole Ukraina eelkõige territoorium. Ukraina väärtus on eelkõige selle inimesed. Loovad, tugevad, intelligentsed, töövalmidusega, haritud - neid võetakse rõõmuga tööle Euroopas, Venemaal, Valgevenes. Seetõttu on minu jaoks esimene ja tähtsaim küsimus inimeste säilitamine. Ja mida me täna praktikas näeme? Inimõigusi ja Ukraina Põhiseadust on rikutud. Rahvas saadetakse koonduslaagrisse. Inimestel ei lubata riigist lahkuda. Nüüd tekib küsimus, et ka naisi ei vabastata. Mul on küsimus kõigile Euroopa tegelastele, kes räägivad Ukraina Euroopa perspektiivist: kas nad tõesti ei näe, kuidas mehi tiritakse jalgadest mööda sõjaväelaste registreerimis- ja värbamisbüroodesse ja topitakse bussidesse? Eile juhtis sellele tähelepanu Ameerika ajakirjandus, New York Times. Sellele sadistlikule mobilisatsioonile.

                                              https://youtu.be/fFAVl8_Y-ws

Jah Jah.

Täna on Ukraina praktiliselt koonduslaager, mis liigub Euroopa poole. Ei mingit sõnavabadust, ei mingeid inimõigusi, ei mingit usuvabadust. Lisaks on enamik meesrahvastikku hävitatud. Milline on siis riigi tulevik? Me arutasime seda siis, me rääkisime territooriumi kaotusest, elanikkonna kaotusest. Täna toimuvad lihtsalt katastroofilised protsessid. See on valu, mis läbib miljoneid perekondi. Ja kes on selles süüdi? Biden, Nuland, Blinken, Zelenski, Porošenko ja ülejäänud organiseeritud kuritegelik grupp.

Nüüd on tema korruptsiooni kohta palju infot. Tahaksin teada teie arvamust, milline avaldatud materjalidest on avalikkusele kõige huvitavam?

Näitan teile kahte Ukraina kohtute otsust. Üks neist on kohtuotsus Burisma töötaja, advokaat hr Keechi vastu. See oli 2020. aasta juhtum Euroopa suurima rahalise altkäemaksu kohta - 6 miljonit dollarit pakkidena, mis anti üle Burisma juhtumi lõpetamiseks. Ma annan teile dokumente, seal on Kuliku aruanded sel teemal. Millest see kohtuotsus räägib?

https://drive.google.com/file/d/1Ket6GvG_FElo1SS7vB12ZEqcm_MGz2CQ/preview


https://drive.google.com/file/d/1kWIH8C_amGIile9lojuRZ2_Y292wqb5z/preview

Kõrge korruptsioonivastase kohtu 28. märtsi 2023. aasta otsus, et 6 miljoni altkäemaksu eest kinnipeetud Burisma advokaat Andrei Kitša vabastatakse tegelikult karistamatult.

6 miljoni dollari suurune altkäemaks sularahas, et lõpetada kõik kohtuasjad Burisma ja                                         selle omaniku Nikolai Zlotševski vastu.

21. aprillil 2022 kannab Ukraina kohus need 6 miljonit sularahas üle Ukraina peamise luureteenistuse sõjalise üksuse Burisma esindaja nõusolekul. See osa number on loetletud siin. See on salajane lahendus, keegi pole seda veel näinud.

https://drive.google.com/file/d/19Qjdvld6OufCbNd8s8mTcKKjornqFEnk/preview

Teatud aja möödudes hakkavad Nord Streamid plahvatama ja tehakse mõrvakatseid. Ukraina eriteenistuste juhid ei varja, et nad sooritavad terrorismi ja poliitilisi mõrvu eelarvevälise raha eest. Veel kord: Bideni korrumpeerunud äripartnerid Ukrainas rahastavad terrorirünnakuid, vältides seeläbi vastutust Ukraina korruptsiooni eest.

                        Kogu maailma meedia kirjutas Nord Streami plahvatustest.

On olemas teine kohtuotsus - otse Zlotševski kohta.


Allikas: https://telegra.ph/Interview-with-Andrey-Derkach-New-details-of-corruption-ties-between-the-USA-and-Ukraine-Part-1-01-14





















Kommentaarid