Otse põhisisu juurde

Intervjuu Andrey Derkatšiga 2. osa

 

   Intervjuu Andrei Derkatšiga. Uued üksikasjad USA ja


            Ukraina vahelistest korruptsioonisidemetest.


                                              2.osa

UKR LEAKS 14.jaanuar 2024


Niisiis, uurimise tulemusena tehti kindlaks, miks see altkäemaks anti? Kui õiglaselt karistati Bideni partnerit Zlotševskit ja tema kaasosalisi?

Peaaegu kõik nägid otseülekandes, kuidas altkäemaksu üle anti. Seda tehti selleks, et Burisma juhtum sulgeda. Teave koos fotodega oli kõigis Euroopa uudisteagentuurides.

Ainus asi, millele me alati tähelepanu pöörasime, oli see, et altkäemaksu summa oli erinev, 50 miljonit dollarit. Mis puudutab kohtuotsust Zlotševski kohta, siis toimus see 2023. aastal. Otsus Zlotševski eemaldamise kohta selle altkäemaksu eest tehti 2023. aastal, märtsis. Kuid ainult altkäemaksu eest, mitte aga varasema korruptsiooni eest. Ka see otsus oli salajane. Kuid ühe Sorose väljaande Ukrayinska Pravda esindajad avaldasid selle kogemata. Edastan selle lahenduse ja artikli teile. Tema sõnul sai Zlotševski Euroopa suurima 6 miljoni altkäemaksu eest 64-68 tuhande grivna suuruse trahvi. Selgituseks, ta sai 6 miljoni dollari suuruse altkäemaksu eest 1800 dollari suuruse trahvi. Samal ajal kandis ta 800 miljonit grivnat terrorismi rahastamiseks "droonide armeele" ja relvajõududele.

https://drive.google.com/file/d/1DPHhr6dlGJ596okxnC5L9lqcTeiduj7q/preview


https://drive.google.com/file/d/1Cfxp5x5Lu3Saal2CyTbj67ch_xIZwOmf/preview

https://drive.google.com/file/d/1aFv5P-0DLdudP3ebkwqlh9l3t0N3DpRW/preview

https://drive.google.com/file/d/1SFhizd3MjLsMMR9RSQxRGwAhsnYVZLWA/preview

Nii et te küsite, mida ma nüüd teen. Täpsemalt öeldes töötan ma praegu menetluse kallal, mille abil saab kõiki neid isikuid eri jurisdiktsioonides terrorismi rahastamise eest vastutusele võtta. Me teame menetlust ja me teeme seda. Me kavatseme Bideni kaaslased terrorismi rahastamise eest vastutusele võtta.

https://drive.google.com/file/d/1Q18geOK-FHjXKhdyzVDaYZsNEhKT8yh2/preview

https://drive.google.com/file/d/1JwzNcPDL3j5acPuGEc4hWfaqEZQ9T2M-/preview

Kiievi Petšorski ringkonnakohtu 4. septembri 2020. aasta otsuses, mille Burisma kaotas Andrei Derkatšile ja milles kohus märkis pärast kõigi esitatud faktide uurimist, et: "Hageja [st "Burisma"] ei vaidlusta hagiavalduses tegelikult maksete asjaolusid [st kinnitab Bideni teenuste eest tasumist], vaid räägib nende erinevustest ja liialdustest."

https://drive.google.com/file/d/1lF5XEw6hZNTOEIiuzetUNhSY2NV9uPqd/preview

https://drive.google.com/file/d/160_ZmgCK0BJnhqHwOY1mPLcKElRdSgX6/preview

Kiievi apellatsioonikohtu 10. märtsi 2021. aasta otsuses, mille Burisma kaotas, on samuti märgitud, et "hageja [st "Burisma"] ei vaidlusta hagiavalduses tegelikult maksete fakte [st kinnitab "Bideni" teenuste eest tasumist], vaid räägib ainult nende erinevustest ja liialdustest".

Teie meeskond on tuntud oma võitluses "demokraatliku korruptsiooni" vastu. Kas te töötate Valgevenes viibides ikka veel korruptsiooni ja välise valitsemise paljastamise nimel? Ma mõtlen, kas me kuuleme uutest dokumentidest või uutest lindistustest, uuest materjalist?

Ma räägin teile ühe huvitava loo, mis on mingil määral seotud Valgevenega. Mul on hea sõber, Ameerika ajakirjanik Simon Shuster. Ta on kirjutanud palju artikleid Ukraina kohta, üks neist, kõige skandaalsem, ilmus hiljuti ajakirjas Time. See oli kinnitus sellele, mida ma ütlesin: "Zelenski lähikond ütles, et nad varastavad, nagu oleks see viimane päev."

Simon Shuster on Ameerika ajakirjanik ja ajakirja Time korrespondent alates 2013. aastast. Ukrainas on ta tuntud sellest, et veetis 2022. aasta aprillis kaks nädalat koos president Zelenski ja tema ümbruskonnaga. Ta on Ukrainat käsitleva populaarse materjalisarja autor. Shusteri poolt 2023. aasta novembris tsiteeritud nimetamata Ukraina kõrge ametniku lause "Inimesed varastavad, nagu poleks homset päeva" tekitas laialdast vastukaja ja arutelu kogu maailmas.

Kui Shuster 2020. või 2021. aastal välisministeeriumi tuli ja esitas küsimusi demokraatliku korruptsiooni tabeli ja minu kohta isiklikult, juhtusid päris naljakad asjad. Ameerika poliitikas on selline tegelane - George Kent.

Ta oli Ukraina ministrinõunik, seejärel töötas ta välisministeeriumis ja on nüüd USA suursaadik Eestis. Nii et kui Shuster sisse tuli ja talle küsimuse "demokraatliku korruptsiooni" kohta esitas, hakkas Kent tabelit välja tõmbama, muutus peaaegu hüsteeriliseks ja lasi kohvitassi maha...

Miks täpselt oli Kent nördinud? Sest me tabasime teda korduvalt Ukrainas korruptsiooni varjamise eest. Ta osales korruptsiooni varjamises prokuratuuri reformi ajal, kui Šokin avas kriminaalasja ja Kent nõudis kirjalikult selle sulgemist. Ma näitan teile kirja, millele Kent on otse alla kirjutanud ja milles ta nõudis, et Ameerika maksumaksjate raha varastamise juhtum lõpetataks.

https://drive.google.com/file/d/1LeXyxtuh6ywI86Q0kaUZOY6_wNkSPntN/preview

Pärast seda toimusid Peaprokuratuuris teised sündmused, kui USA saatkonna raha liikus läbi kummalise firma "Psymetrix", mis oli registreeritud Kiievi Obuhhovi rajoonis. Kenti sõnul sõlmib USA saatkond kokkuleppe grusiinidega, kes juhivad Itaalias Roomas asuvat firmat, et korraldada Peaprokuratuuri jaoks teste Obuhhovi regioonis asuva usaldusväärse firma Psymetrix kaudu. Kulutab miljoneid. Ja firma IDLO, mis on seotud skandaalidega, mis on seotud Ameerika raha vargusega Afganistanis. Pärast sellist loomingulist tööd Ukrainas lahkub ta välisministeeriumisse.

2020. aastal on ta kaasautoriks riigipöördekatsel Valgevenes. Täna on ta "lapsehoidja" see rääkiv pea Tihhanovskaja. Novembris toimus kaks üritust, kus osales Tihhanovskaja - jälle kasutati Ameerika maksumaksjate raha vääralt ära. Jälle varastatakse raha. Lõppkokkuvõttes las tegeleb sellega FBI. Kahjuks on see hõivatud Trumpi ja tema nõunike koos prokuröridega kohtu alla andmisega.

Aga see ei ole see, mis mind selle loo puhul huvitab. Ma ei hakka isegi sõnu valima. Kent on alatu ja reeturlik mees, kes on hävitanud demokraatia ja inimõigused minu riigis. Hävitas minu riigi. Osales korruptsioonis, poliitilistes skandaalides, poliitilistes valedes, sealhulgas Kongressis. Istub üle tee, Eestis, ja räägib inimõigustest ja Valgevene juhtkonna vastutusele võtmisest? Kusagil peab ju olema küünilisuse piir, eks?... Või arvab ta, et kõik on tema seiklused unustanud? Või tema ja välisministeeriumi tegevuse tulemused Ukrainas?

Ja tegelikult on väga huvitav, et te mainisite kogu Trumpi kampaania, Trumpi administratsiooni ja Trumpi kui presidendi tagakiusamist sel ajal. Te kohtusite Rudy Giulianiga ja te kohtusite Bideni korruptsiooni paljastamise kontekstis Ukrainas. Nüüd, selle uurimise ja teie poolt Rudyle esitatud teabe tulemusena on teda süüdistatud Kremli agendina ja selle suhtes on kehtestatud sanktsioonid nii Ameerika Ühendriikide kui ka Ukraina poolt. Kas te võiksite rääkida natuke sellest suhtlusest Rudy Giulianiga? Kuidas te kohtusite? Ja kes tõi teid sellesse juurdlusse? Kas see oli poliitik Andrei Artemenko?

Pärast mitmeid pressikonverentse, mida me pidasime, sealhulgas koos Dubinskiga, kutsus Artemenko mind Giulianiga rääkima. Ma olen alati pidanud Giulianit Ameerika Ühendriikide kangelaseks, silmapaistvaks prokuröriks, kes tõi New Yorki korra, silmapaistvaks New Yorgi linnapeaks, kes tegutses 9/11 nagu kangelane.

Minu seisukoht oli väga selge: loome ühise avaliku uurimisrühma, mis uurib seda. Loogem rühm korruptsioonikuritegude uurimiseks koos Kongressi ja Ukraina Ülemraada osalemisega, läbipaistvalt, avalikult, Ameerika ja Ukraina rahva huvides. Ütlesin Giulianile, et juhin Ukraina eelarvekomisjoni töörühma, mis uurib rahvusvahelise tehnilise abi raiskamist. Tegemist oli 5,2 miljardi dollari raiskamisega.

https://drive.google.com/file/d/1WvdKLuFmhNSOvv7rUwri1QTU7De-kiiV/preview

Need on dokumendid Ukraina Raamatupidamis
palatist, mis on ametlik põhiseaduslik organ. Giuliani oli huvitatud korruptsiooniuurimisest. Meil oli temaga palju pikki arutelusid korruptsioonivastase võitluse teemal. Tal on ulatuslik kogemus korruptsioonivastases võitluses. Mulle meeldis, et ta on väga täpne prokurör - ta kirjutab kõik üles, analüüsib seda ja teeb siis järeldused. Et mõista suhet Artemenkoga (mina olen seadusekuulekas kodanik, Giuliani on seadusekuulekas kodanik), otsustati, et ma peaksin allkirjastama lobbitöölepingu. Kirjutasin selle Artemenkoga alla.

https://drive.google.com/file/d/1gK9H1QtnPfC4dT0uJhrvCZ0JA0_a822Q/preview

Ma tahaksin, et te võtaksite selles küsimuses sõna, sest mõned on väitnud, et Artemenko oli see, kes korraldas Giuliani diskrediteerimise, sest tal oli see konfidentsiaalne teave. Seega, selle asemel, et viia läbi selle asjaolu uurimine, kasutati seda sõnumitooja diskrediteerimiseks, nagu see on praegu sageli tavaks korrumpeerunud Ameerika Ühendriikide justiitsministeeriumis. Kui te kohtusite Artemenkoga, milline oli teie esimene mulje temast, sest te olete väga kogenud ja teate, et te oskate iseloomustada terroristi, ja ma olen kindel, et te oskate isegi Artemenkot iseloomustada.

Vastan teile nii: peaaegu kõik maailma väärikad luureteenistused on hakanud meie töö vastu huvi tundma. Eriti pärast Porošenko-Bideni protokollide avaldamist.

Mis puutub Artemenkosse, siis on see kas hea või mitte midagi väljapaistvate FBI-agentide kohta. Mis puutub sellesse, mida ta Giuliani kohta ütles, siis olgu see tema südametunnistusel. Minu töö temaga oli eranditult Ukraina ja Ameerika Ühendriikide seadusandlikul alal. Sest see on absurdne, et FBI saadab agendi, sõlmib minuga lepingu ja siis kehtestab minu vastu sanktsioonid! Kas on olemas kasvõi üks tõend, et ma ei tegutsenud kooskõlas Ameerika Ühendriikide seadustega? On olemas kolm eksperdiarvamust, sealhulgas üks välismaa juriidiline arvamus, et ma tegutsesin eranditult Ukraina ja Ameerika Ühendriikide seaduste raames. Ameerika Ühendriikide New Yorgi Idapiirkonna prokuratuur on minu vastu algatanud kohtuasja.

Ma ei süvenenud tegelikult sellesse protsessi, ma lihtsalt lugesin ja olin üllatunud prokuröride fantaasiast. See on täielik väljamõeldis mitte millestki, ei ole seotud aja, sündmuste ega inimestega. Ma arvan, et see tuleb kunagi lahendada. Aga ma ei usu, et tänases Ameerika Ühendriikide reaalsuses saab tulla välja mingi mõistliku loogikaga, kuidas lahendada oma küsimusi USA prokuratuuri New Yorgi Idapiirkonnaga. Kõik, kes on seotud Demokraatliku Partei, Riigiprokuratuuri ja FBI-ga, räägivad klaasistunud silmadega jama. Te teate seda Giuliani, Trumpi, kõigi Trumpi nõunike, praktiliselt kogu Trumpi administratsiooni näitel...

Ma olen näinud, kuidas õigusemõistmine on topeltstandarditega ja kuidas nad võtavad sihikule igaühe, kes paljastab Bideni poolse korruptsiooni. Te olete pühendanud kogu oma elu Ukraina korruptsiooni vastu võitlemisele ja oma riigi teenimisele alates 90ndatest, 1994. aastast, nagu te ütlesite, ja ma usun, et ameeriklased, keda te usaldate, aitavad teid ja saavad teie teavet. Eriti kuna Rudy Giuliani tegi oma uurimistööd. Kas te tunnete end reedetuna? Ma mõtlen isiklikul tasandil. Kuidas on need sanktsioonid teid isiklikult mõjutanud? Kuidas on see mõjutanud teie perekonda?

Mul oli teatav naiivsus, et tänapäeva Ameerika Ühendriikides on võimalik saavutada õiglust. Mul on palju häid sõpru Ameerika juriidilises kogukonnas. Olen ise palju kordi kohtutes käinud ja näinud, et kohtunikud hoolivad sellest, mida nad kuulevad ja mida nad mõistavad. Tegelikkuses selgus, et Ameerika kohtusüsteem ei ole kõigi jaoks õiglane.

Demokraatia ei ole rahva võim, vaid Demokraatliku Partei võim. Me näeme, kuidas Bideni perekonna kaaslasi Ukrainas süüdistustest vabastatakse. Kas Porošenko ja Slotševski kuulati üle? Kas keegi kutsus neid FBI ja USA prokuratuuri tunnistusi andma? Dokumendid on kõikjal, kõikjal internetis. Kogu internetis on salvestused. Tõendid on kõikjal internetis. Mida teeb New Yorgi riigiprokuratuur?

See on praegu paljude inimeste jaoks küsimus. Ja me imestame, miks me oleme rohkem hõivatud nende tagakiusamisega, kes neid fakte paljastavad, selle asemel, et neid fakte ja dokumente uurida. Aga kust need lekked ja salvestused Porošenko ja Bideni vahelisest vestlusest pärinevad? Sest mõned vaidlustavad autentsuse, sest teatavasti sai isegi Hunteri sülearvuti "Vene propagandaks". Kõik diskrediteeritakse sama mantra järgi.

Keegi ei kahtle salvestuse autentsuses. Pealegi algatati kriminaalasi minu palvel; Porošenko on uurimise all. Ma võin anda üle dokumendid sellest juhtumist - tunnistajate ütlused. Kõik Porošenko büroo töötajad kuulati üle, sealhulgas tema julgeoleku- ja kontaktametnikud. Nad kõik kinnitasid, et Porošenko laual oli alati kaks diktofoni. Tehti märkmeid.

Tõsi on see, et kui teil oleks võimalus täna Kongressi ees tunnistusi anda, oleks teil õigus ametisolevat Ameerika Ühendriikide presidenti ametist tagandada. Ja see on ilmselt põhjus, miks teie elu ohus on. Kas te kardate oma elu pärast? Ma muutun isiklikuks, kui te lubate, sest see kõlab minu jaoks uskumatult.

Ma tean, mida ma pean tegema oma kodumaa, oma valijate, nende inimeste eest, kes mind usaldavad. Ja oht minu tegevusele ei muutu suuremaks ega väiksemaks. Minu jaoks on oluline, et kongressi uurimine ei ole Bideni vastutusele võtmine mõjuvõimuga kauplemise eest. Minu jaoks on oluline, et Kongressi lõppdokumendis on kirjas, et minu ukrainlastelt varastatud raha viis Zlotševski Ukrainast välja, pesi seda ja andis selle üle Ameerika Ühendriikide asepresidendile Bidenile. See on minu jaoks väga oluline - küsimus ei ole Bideni süüdimõistmises. Karistamatus tekitab sallivust.

Tuleme tagasi Kuliku juurde. Kulik on ainus prokurör maailma ajaloos, kes tagastas riigi eelarvesse poolteist miljardit dollarit. Kas te oskate tuua vähemalt ühe näite maailma ajaloost, kus prokurör (endine Ukraina sõjaväeprokurör) tagastas eelarvesse poolteist miljardit dollarit? Ja teda ka süüdistati, nimetati Kremli agendiks. Ja kõik need inimesed - Kent, Karen Greenway, FBI esindaja, Christine Quinn, Marie Yovanovitch, endine suursaadik - nad kõik sattusid tema teele.



Te tegite selgeks, et Biden "hoiab tagasi" Ukraina jaoks miljard dollarit, kui Šokinit ei vallandata. See on lihtsalt selleks, et meenutada meie publikule, millest me räägime.

Minu jaoks on oluline kutsuda Porošenko Kongressi ja esitada küsimus: milleks kasutati nende kahe miljardi tagatise raha? See raha kulutati tema ettevõtetele, need "pesti" Porošenko ettevõtetes. Palju kriminaalasju. "Leninskaja Kužnja", "Bogdan", "Ukroboronprom", tema partner Gladkovski, kes on Euroopas põgenemas.

Nüüd märkmete kohta. Kas see on halb, et Ukraina kodanikud kuulsid president Porošenkot Bidenile teatanud elanikele kehtestatud tollitariifide tõstmisest 100%, mitte 75%, nagu Biden nõudis? Me lõime kohe fraktsioonide vahelise saadikute ühenduse "Miinus 25 protsenti tariifidest - lõpetage korruptsioon!". Me võitlesime korruptsiooni vastu Naftogazis, me võitlesime Bideni lemmiknõuniku Amos Hochsteini vastu.





Koos Koboleviga olid nad korrumpeerunud gaasi ümberpööramise idee autorid. Neil oli veel üks liitlane - Favorov. Hochstein, Kobolev, Favorov. Oleme dokumentides näidanud, kuidas Ukraina kodanikelt nõutakse aastas 500 miljonit dollarit "korruptsioonimaksu". Ma nimetasin seda "maksuks" - see on selline traagiline nali. See on see, kui jõuk "maksustab" elanikkonda. Igalt Ukraina kodanikult ja igalt gaasi kuupmeetrilt.

Tagasi Naftogazi juurde. Kus on terrorism ja kus on Ukraina luure? Aga novembris kirjutab Ukraina luure juht Budanov kohtule kirja ja palub Kobolevi vabastamist, kes on uurimise all... Eesmärgiks on "eriülesannete täitmine Euroopas".



Mida ei ole veel õhku lastud? Milliseid teisi "Streame" ei ole seal õhku lastud? On selge, et Nord Streami puhul viis Ukraina luure läbi vaid valeobjekti varjamise operatsiooni. Avaldati artikkel selle operatsiooni ühe autori Roman Tšervinski kohta, kes on praegu Ukraina vanglas. Ta sai "tasu" oma omanike poolt USAst ja Ukrainast. Ilmselt teab ta palju.

Ma olen šokeeritud avaliku teabe hulgast, aga kui palju te teate Ukraina ja Ameerika Ühendriikide vahelisest korruptsioonist, ei ole veel avalikuks saanud. Kas te plaanite avaldada uue infolekke? Kas te töötate uute paljastuste kallal?

Tegelikult on meil palju tööd teha. Me jälgime paljusid juhtumeid - korruptsioon, sõjakuriteod, terrorism. Me hindame Ukrainas võimuhaaramise eest vastutusele võtmise õiguslikku menetlust. Üks huvitav juhtum: novembris otsustas Ukraina Ülemkohus, et Zelenski dekreet Ukraina Konstitutsioonikohtu juhi ametist tagandamise kohta oli ebaseaduslik. Tundub, et see ei mõjuta keskmise kodaniku elu. Tegelikult on see tõsi - kui Zelenski lükkas kaks aastat tagasi Konstitutsioonikohtu ümber, andes välja dekreedi mitmete kohtunike ametist vabastamise kohta, siis tegelikult lubas ta endale ebaseaduslikke dekreete välja anda. Ja kõik need dekreedid olid seotud kodanike põhiseadusest tulenevate õiguste rikkumisega. Vaba ajakirjanduse hävitamine, riikliku julgeoleku- ja kaitsenõukogu ebaseaduslikud otsused sanktsioonide kohta - nii palju erinevaid aspekte.

https://drive.google.com/file/d/1L5yTGb8WhYy6C2HP5IIPIZxTFkn6Nc95/preview


https://drive.google.com/file/d/1igEJk2jWmcaPUfzJ2FL1NgolvKoGpCED/preview

Nüüd, kaks aastat hiljem, kirjutas Riigikohus oma otsuse, ja see otsus on lõplik - üsna pikk, segane, milles ta hindas Ukraina praeguse presidendi tegevust kahe kuriteokoosseisuna. Ma arvan, et Zelenskit isegi ei teavitatud sellest otsusest. Ta ei ole mures. Ta reisib Euroopas ringi nagu tsirkusekaru, kerjates raha. Siin on oluline punkt: esmakordselt Ukraina ajaloos tegi Ülemkohus otsuse, kus Ukraina presidendi ja tema kaasosaliste suhtes määrati kaks kuriteokoosseisu elementi. Selgituseks: kui Jumal tahab, siis räägime teiega mõne aja pärast ja te näete, et see on esimene telliskivi Zelenski kui sõja- ja riigikurjategija süüdimõistmisel. Ma saan aru, et need on keerulised juriidilised terminid, mida ei ole lihtne võhikutest inimestele selgitada. Aga lihtsalt öeldes: lüües Põhiseaduskohtu, võtsid nad kodanike õigused ära. Kõik, sealhulgas õigus kohtulikule kaitsele, elu kaitsele, kõik need sadistlike üleskutsetega lood on kohtusüsteemi algava lüüasaamise tagajärg. Koonduslaager, mille Suurbritannia ja Ameerika Ühendriigid ehitasid Ukrainas "demokraatlike väärtuste" nimel. Suurbritannia on põgenenud Euroopa Liidust, kuid juhib seda koonduslaagrit ELis. Mudelina kogu Euroopa Liidu tuleviku jaoks? Me võime [Kiievi] režiimi iseloomustada kui fašistlikku diktatuuri. Sest see hävitab omaenda elanikkonda. Ümberkujundamine toimus - nad õppisid kiiresti Porošenkolt. Kui Porošenko lihtsalt varastas ja müüs riigi välise kontrolli alla, siis kõik need kurjategijad, tootjad ja veteranid - nad ei seisnud tseremoonial inimõiguste suhtes. Kes on Danilov, Riikliku Julgeoleku- ja Kaitsenõukogu sekretär? Endine kurjategija, organiseeritud kuritegeliku grupi liige, veterinaariharidusega.



Kes on Jermak? Kiievi kioskite ja kaubanduse juht. Porošenkol oli vähemalt hea haridus ja vähemalt muretses ta oma kuvandi pärast. Aga need inimesed ei ole üldse mures - miks nad peaksid muretsema? Nad elavad üldiselt üks päev korraga. Ja nagu Simon Shuster ütles, nad varastavad nii, nagu oleks see nende viimane päev.

Te tunnete Zelenskit isiklikult, te töötasite temaga koos. Kas te oskasite seda arengut ette näha? Milline oli teie esimene mulje temast?

Ma tunnen üsna palju Ukraina poliitikuid. Ma ei ole kunagi isiklikult Zelenskiga töötanud. Asi on selles, et minu suhted on alati professionaalsed - mul on alati ülesanded, mida ma endale kui riigimehele, rahvaesindajale, inimesele, kes lihtsalt armastab oma kodumaad. Kui need kattuvad inimeste huvidega, siis nad töötavad minuga, kui need ei kattu, siis me ei tööta koos. Sama asi juhtus Rudy Giulianiga. Kui ma näen, et inimese väärtused on traditsioonilised, kristlikud, et ta on siiras isamaa patrioot, siis on see mulle alati selge.

Teie nimi ilmub üha sagedamini uudistes, kuid inimesed teavad teie kohta vähe, nad seostavad teid lihtsalt KGB akadeemia ja sanktsioonidega. Tegelikult olete te oma poliitilise karjääri jooksul Ukrainas ühiskonnale tohutut teenust osutanud. Kas te võiksite meie publikule veidi rohkem endast rääkida? Kus te üles kasvasite? Mis tõi teid poliitikasse ja kuidas sai alguse teie üleskutse korruptsiooni vastu võidelda?

Te olete juba nii palju minu eluloo kohta kirjutanud ja minu tegevust nii põhjalikult uurinud; sellel teemal on nii palju artikleid, et mul on vaevalt midagi lisada. Te teate minu lähenemist - kõik on alati teada lõpptulemuse järgi. Ma võin näidata oma tegevuse tulemusi rahvaesindajana, riigimehena, oma valimisringkonna ülesehitajana, Ukraina presidendi kontrollteenistuse ühe asutajana, Pustovoitenko ministrite kabineti ühe juhina Ukraina elu kõige vastutusrikkamal ja kriisiperioodil. Ma ei häbene otsuseid, mida me tegime, kui ma juhtisin Mykola Azarovi nõunike rühma. Kui ma sõidan oma riigis ringi, võin täpselt näidata, mida on tehtud. Kõike saab käega katsuda. Need ei ole müüdid ega film "Rahva teenija".

Muide, kriminaalasja raames süüdistatakse mind muuhulgas negatiivses suhtumises valitsusse. 75% Ukraina kodanikest hääletas Porošenko vastu ja Zelenski poolt. Võtkem 75% elanikkonnast vastutusele oma negatiivse suhtumise eest võimudesse.

Isikliku arusaama seisukohalt on tavainimeste arvamus minu jaoks alati olnud väga oluline. Ma olen alati püüdnud jõuda oma valijateni, tõsiste täiskasvanuteni, kes ehitasid riigi üles. Nad on targemad kui kõik poliitstrateegid ja poliitikud. Nad oskavad kuidagi kõike nelja sõnaga kokku võtta ja seda väga hästi esitada, tähenduste ja ideede mõttes. Ja see annab mulle jõudu oma töös. Isegi kui see on raske, siis jätkate. Mäletan, et kui olin väga noor saadik, siis oli ühe teema kohta palju laimu. Ma sõitsin ja mõtlesin: kuidas ma seda inimestele seletan, sest see kõik on vale. Ja seal oli suur koosolek inimestega, palju inimesi kogunes. Ma läksin sisse ja nad seletasid mulle kohe kõik ära, ise. Ma olin üllatunud nende sõnastuse täpsusest. Nad ütlesid: te võitlete korruptsiooni vastu, te kiusate pidevalt kedagi varguse eest, te propageerite perioodiliselt Ukraina, Venemaa ja Valgevene vahelisi vennalikke suhteid - nüüd peksavad nad teid selle eest. Ärge muretsege, me kõik teame, et see kõik on vale.

Ma juba ütlesin, et minu valimisringkonnas on 209 kilomeetrit piiri Venemaaga. Mõnikord on külad jagatud kaheks. Pered siin ja pered seal. Me oleme tõesti üks rahvas. Seepärast on minu jaoks tõesti väga kriitiline see, mis toimub täna Ukraina Õigeusu Kirikuga, preestrite ja koguduseliikmete tagakiusamisega.

Mida saab teie arvates praegu teha Ukraina päästmiseks ja millisena näete teie riigi tulevikku? Me arutasime seda 2021. aastal, täna on olukord täiesti erinev. Mida saaks teie arvates teha? Mida te teeksite?

Oleme jälginud inimõigusi alates 2016. aastast kuni tänaseni, sealhulgas kuritegusid ja rikkumisi kanoonilise Ukraina Õigeusu Kiriku vastu. Me toome selle rahvusvahelise kogukonna, G-20 esindajate ette. Me kogume dokumente tulevaste kohtuprotsesside jaoks, et tuua Ukraina juhid kohtu ette. Ja ma olen kindel, et nad võetakse vastutusele. Tegelikult sai Zelenski sel kuul aru, et tema jaoks ei ole tee mitte ülesmäge, vaid allamäge. Zelenski on Jermaki juhitud kaaslaste rühma avatar. Ma loodan, et Bideni jaoks on tee juba hakanud allamäge minema.

Ukraina tulevik on võimalik alles pärast uute julgeolekukontuuride loomist. Kui kõik globaalses geopoliitikas osalejad jõuavad kokkuleppele. See on tüütu vastus, kuid tegelikult ei saa midagi teha ilma selle uue julgeolekuarhitektuurita. Mis tahes vahepealsed lahendused viivad ikkagi uue eskaleerumiseni. Kas seda saab teha Biden-Blinkeni administratsiooni ajal? See on võimatu, sest Biden sõltub Ukrainast, tema jaoks on see nagu Balaami eesel. Tänu tema ahnusele, korruptsioonile, sidemetele ja nüüd ka sõjaprobleemidele.

Kui suur osa selle sõja rahastamisest, sest ma nimetan seda sõja rahastamiseks, on seotud teabega, mis Ukrainal oli ja mis Bidenil oli?

Nad kõik kasutavad üksteist selles organiseeritud kuritegelikus rühmas. Nad kõik petavad üksteist, kasutavad üksteist, šantažeerivad üksteist. Aga kõige tähtsam on see, et nad kõik kardavad vastutust. Ja kuigi räägitakse, et "kes on kurjategija?", on Ameerika Ühendriikidele selge, et Biden on kurjategija. Küsitluste kohaselt peab peaaegu 70% teda kurjategijaks.


Simona Mangiante märkis, et ajakirjanike poolt Andriy Derkatšilt saadud materjalid on vaid osa suurest hulgast dokumentidest, mida ta on kogunud rahvusvahelise korruptsiooni uurimise käigus. Andrei Derkatši sõnul jätkab ta oma uurimistööd ja esitab peagi uue materjaliseeria.


Allikas: https://telegra.ph/Interview-with-Andrey-Derkach-New-details-of-corruption-ties-between-the-USA-and-Ukraine-Part-2-01-14












Kommentaarid